Maj i sierpień najlepszymi miesiącami dla portali ślubnych
Polscy internauci pomysłów na ślub i wesele szukają w sieci najczęściej w maju i sierpniu - wynika z badania Gemiusa.
Gemius przeanalizował dane z okresu kwiecień 2013 - kwiecień 2014. Okazało się, że maj i sierpień to dwa miesiące, w których zainteresowanie stronami o tematyce ślubnej i weselnej jest najwyższe (4,5 proc. ruchu internetowego w maju i sierpniu 2013 r.). Natomiast w lutym i listopadzie jest ono najmniejsze i nie przekracza 2 proc. (1,6 proc. w lutym 2014 r. i 1,5 proc. w listopadzie 2013 r.).
W ujęciu rocznym zainteresowanie portalami ślubnymi wrosło o ponad 1/3: z 2,9 proc. w kwietniu 2013 r. do 4 proc. w kwietniu 2014 r.
Typowy użytkownik stron www z poradami ślubnymi, ofertami fotografów oraz zespołów weselnych, to kobieta między 20. a 30. rokiem życia oraz osoba z wykształceniem niepełnym wyższym lub wyższym.
Z kolei stroną, na którą najczęściej zaglądają przyszli państwo młodzi, jest serwis ślubny portalu kobieta.onet.pl (2,5 proc. ruchu internetowego).
Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania oglądalności witryn i aplikacji internetowych Megapanel PBI/Gemius. Badanie jest realizowane metodą panelową na reprezentatywnej próbie internautów, obejmuje kilka tys. polskich stron WWW. W kwietniu 2014 r. badanie objęło 14 002 internautów.
Dołącz do dyskusji: Maj i sierpień najlepszymi miesiącami dla portali ślubnych