„Make it matter” - HP reklamuje ultrabooki Envy z Beats Audio (wideo)
Rusza globalna kampania reklamowa ultrabooków HP z serii Envy. Akcję firma przygotowała wspólnie z domem mediowym OMD (Macroscope).
Reklamy HP Envy podkreślają, że te ultrabooki to połącznie nowoczesnego designu z wysoką lekkością i wydajnością, a także że wykorzystują technologię Beats Audio zapewniającą bardzo dobrej jakości dźwięk. W spocie telewizyjnym wykorzystywana jest piosenka „Promises” brytyjskiej grupy Nero.
Akcja reklamowa - pod hasłem „Make it matter” - obejmuje telewizję, outdoor, prasę i internet. Działania są skierowane głównie do osób z dużych i średnich miast, zainteresowanych zarówno designem, jak i muzyką.
Na polskim rynku za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy OMD (Macroscope) a działania public relations prowadzi agencja Edelman Polska.
Dołącz do dyskusji: „Make it matter” - HP reklamuje ultrabooki Envy z Beats Audio (wideo)