„Malanowski i partnerzy” mieli 1,85 mln widzów i wygrali z konkurencją
„Malanowskiego i partnerów” w wiosennej ramówce oglądało średnio 1,85 mln widzów. Polsat w czasie emisji docu-crime był liderem w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 19,9 mln zł.
Nowe odcinki kolejnego sezonu fabularno-dokumentalnego serialu „Malanowski i partnerzy” na antenie Polsatu oglądać można było w dni powszednie o godz. 16.30, w okresie od 25 lutego do 22 maja br. W tym okresie średnia widownia docu-crime wyniosła 1,85 mln osób. Przełożyło się to na 21,71 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 18,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą oglądalnością cieszył się odcinek serialu pokazany 26 lutego br., który śledziło 2,66 mln widzów.
Polsat w paśmie emisji „Malanowskiego i partnerów” zajmował pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Druga w tym czasie była TVN nadająca talk-show „Rozmowy w toku” oraz serial paradokumentalny „Szpital”, co dało jej 13,83 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP1 (gł. „Moda na sukces”; 13,11 proc.) oraz TVP2 (powtórki seriali, 6,96 proc.). Taka sama kolejność stacji była w grupie komercyjnej.
Wpływy reklamowe z premierowych odcinków docu-crime w analizowanym okresie wyniosły 19,9 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Trzy topowe odcinki „Malanowskiego i partnerów”
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
26-02-2013 |
2658168 |
25,84% |
25-02-2013 |
2584727 |
24,52% |
28-02-2013 |
2454229 |
24,40% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji ducu-crime
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
Polsat-Malanowski i partnerzy |
1854711 |
21,71% |
18,08% |
TVN |
1182024 |
13,83% |
16,51% |
TVP1 |
1120490 |
13,11% |
7,12% |
TVP2 |
594575 |
6,96% |
8,74% |
Dołącz do dyskusji: „Malanowski i partnerzy” mieli 1,85 mln widzów i wygrali z konkurencją