Małe firmy słabo inwestują w e-commerce
Prawie 97 procent właścicieli małych przedsiębiorstw spodziewa się, że ich dochody z handlu elektronicznego w ciągu najbliższego roku lub dwóch lat pozostaną na tym samym poziomie albo się zwiększą.
Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy Small Business Research Board i magazynu Business Today, wciąż istnieje wiele firm, które nie mają własnych stron internetowych, a jeśli już je mają to nie potrafią ich wykorzystać do przeprowadzania transakcji, które przyniosłyby im korzyść.
Z badania wynika, że 40 procent firm nie posiada własnej strony internetowej, a 44 procent z tych, które je mają, nie sprzedaje na nich swoich produktów i usług, przez co nie generuje dochodów z działalności na rynku e-commerce.
Z kolei około 45 procent właścicieli małych przedsiębiorstw przyznało, że ich firma miała jeden internetowy serwis, na którym sprzedawała swoje produkty lub usługi. Poniżej 9 procent badanych firm miało dwie do pięciu takich stron.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Małe firmy słabo inwestują w e-commerce