Małgorzata Świder w zespole Business Factory
Do zespołu Business Factory dołączyła Małgorzata Świder, obejmując nowe stanowisko digital account managera.
Do zadań Świder będzie należała bieżąca obsługa kluczowych klientów brandowych oraz multibranowych współpracujących z Business Factory, oficjalnym Facebook Marketing Partnerem oraz Google Premier Partnerem w regionie CEE.
- W czasie kryzysu media digital odgrywają szczególna rolę, wobec tego Business Factory jest w procesie dynamicznego rozwoju portfolio klientów, którzy potrzebują szybkiej redefinicji modelu biznesowego i wsparcia w kluczowych kanałach digital. W związku z tym musimy mieć mocny zespół expertów, którzy swoim doświadczeniem i wiedzą odegrają istotną rolę w tym procesie i wzmocnią wizerunek Business Factory jako silnego Ad Techowego Partnera w regionie CEE - podkreśla Agnieszka Chabrzyk, country director w Business Factory.
Małgorzata Świder przez ostatnie trzy lata pracowała w Mindshare Polska, gdzie odpowiadała za działania digitalowe dla Unilevera (food) oraz Sanofii. Wcześniej pracowała w IPG Mediabrands, gdzie współpracowała m.in. z Amazon i Tchibo. Doświadczenie gromadziła także w Media Republic. Studiowała historię na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Świder w zespole Business Factory