Małgorzata Tomczyk-Walczak i Jarosław Pawlak w IRCenter
Małgorzata Tomczyk-Walczak i Jarosław Pawlak dołączyli do zespołu agencji badawczej IRCenter. Tomczyk-Walczak wcześniej pracowała m.in. w Millward Brown i Gemiusie, a Pawlak - w Wirtualnej Polsce, comScore i Ströerze.
Małgorzata Tomczyk-Walczak objęła w IRCenter funkcję senior account managera. Zajmuje się wsparciem sprzedaży i konsultingiem w zakresie metodologii badań.
Przez ostatnie dwa lata działała jako freelancer. Wcześniej m.in. przez prawie 7 lat pracowała jako starszy analityk w Millward Brown oraz jako team leader w Gemiusie.
Jarosław Pawlak w IRCenter zajmuje się wsparciem sprzedaży i konsultingiem w zakresie badań internetu. Przez ostatni rok pracował jako konsultant w comScore, a wcześniej przez prawie 6 lat jako wiceprezes Gemiusa kierował Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych.
Pracował też m.in. jako research director w Taylor Nelson Sofres, head of research and sales marketing w Ströerze oraz kierownik działu badań w Wirtualnej Polsce. Był również pracownikiem naukowym Polskiej Akademii Nauk i stypendystą Oxford University. Z branżą badań rynkowych jest związany od ponad 20 lat.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Tomczyk-Walczak i Jarosław Pawlak w IRCenter