SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcowy numer „Hot Moda & Shopping” wsparty kampanią

Marcowy numer miesięcznika „Hot Moda & Shopping” (Marquard Media Polska), który ukazał się dzisiaj, ma podwyższony nakład i wsparty jest kampanią reklamową w mediach.

Numer wydrukowany został w nakładzie 200 tys. egz., podczas gdy dotychczas nakład pisma wynosił 130 tys. egz. Docelowo ma się on ukształtować na poziomie 170 tys. egz. Wydanie liczy 140 stron i kosztuje bez zmian 3,99 zł. Od poprzedniego numeru (łączonego styczniowo-lutowego) „Hot Moda & Shopping” ma odświeżoną szatę graficzną, częściowo zmienioną winietę i klejoną oprawę (wcześniej była szyta).

Kampania promocyjna wydania realizowana jest pod hasłem „Nasi styliści pracują dla Ciebie” i obejmuje telewizję (Polsat, TVN, TVN 7, TVN Style, Fashion TV), prasę („Cosmopolitan”, „Joy”, „Viva!”), internet (Wp.pl), sieć kin Multikino oraz outdoor (city flighty, FLN 50, reklama na plazmach na autobusach, plakaty przy kioskach). Czas w telewizji zaplanował do mediowy Mediavest, zaś za planowanie reszty mediów odpowiadał dział marketingu wydawcy.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Hot Moda & Shopping” w okresie od stycznia do listopada 2009 roku wyniosła 79 326 egz. Tytuł był wtedy wydawany przez wydawnictwo Edipresse Polska, które w listopadzie ub.r. sprzedało magazyn Marquardowi.

Dołącz do dyskusji: Marcowy numer „Hot Moda & Shopping” wsparty kampanią

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aska
2009 i sprzedanych 79 326 egz. Tytuł był wtedy wydawany przez wydawnictwo Edipresse Polska i może przy tym należało zostać ?????? nie wiem kogo to wina czy może nowej Pani Redaktor czy zmiany wydawnictwa ale to czym sie stała ta gazeta teraz to jakiś koszmar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jest nieprzejżysta mało tekstów i porad nawalone pełno zdjęć wczesniej ta gazeta była rewelacyjn ai nie miala konkurencji !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pierwsz strona od razu dawała czytelniczkom poglą na trendy !! taka była od poczatky rozumiem z miany są potrzebne bo rozwój czegokolwiek zmian wymaga ale od razu takie radykalne i na gorsze bez pomysłu ????????????????????? jestem na nie i uważam że nawet reklama nie pomoże !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 0
odpowiedź
User
julita
zawsze czytałam, przeglądałam co najmniej przez tydzień, teraz zajmuje mi to 10minut. nuda!!! umiem czytać, nie interesuje mnie tylko przeglądanie zdjęć.
0 0
odpowiedź
User
zasmucona
hmmmm.... wyszło jak zawsze. każda zmiana na lepsze takich czasopism wychodzi jednak na gorsze. "Glamour" zeszło totalnie na psy-nowe stylistki są koszmarne. ubiorą w szmaty tak,że nie wiadomo czy to kobieta czy jakiś twór lub zrobią z kobiety lolito-dziwkę. "Pani" to następne dno. Teraz "Hot..." też zalicza doły.Czy naprawdę te pisma podążają za czytelniczkami? Jesteśmy więc takie puste, nastawione na branie,szybki seks,diety, depilację i obcasy?
0 0
odpowiedź