Maria Kulawik brand managerem Radia ZET Chilli
Maria Kulawik dołączyła do działu promocji Grupy Eurozet. Objęła stanowisko brand managera Radia ZET Chilli.
Kulawik odpowiada za komunikację marketingową marki Radia ZET Chilli. Ponadto, będzie wspierać zespół działu promocji Eurozetu przy działaniach na rzecz Radia ZET.
Maria Kulawik od 2008 roku związana jest z marketingiem. Pracowała m.in. w Randstad Poland i Grupie Generali. Ostatnio była starszym specjalistą ds. marketingu w Banku BGŻ (obecnie BNP Paribas).
Do końca kwietnia br. brand managerem Radia ZET Chilli była Nawojka Chałupińska, obecnie head of PR & communications w Grupie 4fun Media (więcej na ten temat).
Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia ZET Chilli w rynku w okresie od marca do maja br. wyniósł 0,3 proc. (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: Maria Kulawik brand managerem Radia ZET Chilli