Marta Głowacka: z Phenicoptere do Isobar Polska
Marta Głowacka dołączyła do działu strategii agencji Isobar Polska należącej do Dentsu Aegis Network Polska. Przeszła z Phenicoptere, startupu z branży kosmetycznej.
Głowacka wzmocniła kierowany przez Agnieszkę Gozdek dział strategii w agencji Isobar Polska. Jako strategy planner będzie wspierać dział strategii w przygotowywaniu konceptów strategicznych dla klientów agencji.
Marta Głowacka przez ostatni rok pracowała w Phenicoptere, startupie z branży kosmetycznej, gdzie pełniła funkcję marketing online managera. Do jej obowiązków należała realizacja działań z zakresu online marketingu, social media oraz współpraca z influencerami.
Wcześniej przez ponad trzy lata pracowała jako social media specialist i copywriter, w polskim oddziale Groupon.
Dołącz do dyskusji: Marta Głowacka: z Phenicoptere do Isobar Polska