Martyna Oczki jako employer branding coordinator w Harbingers
Martyna Oczki objęła funkcję employer branding coordinatora w agencji performance marketingu Harbingers. Wcześniej pracowała w Unity Group, Comarchu i Grupie Onet-RASP.
Oczki odpowiada za employer branding i rekrutację. Ma usprawnić procesy rekrutacyjne, komunikację wewnętrzną i wzmocnić wizerunek agencji na rynku pracy.
- Martyna wnosi do zespołu olbrzymie doświadczenie, skuteczność w działaniu i polot, a co najważniejsze, podziela nasze wspólne wartości: jest odważna, ciekawa i stawia zespół ponad siebie. Już po miesiącu wiemy, że rozwinie mocno skrzydła w Harbingers - komentuje Kornel Dulęba, założyciel i CEO agencji.
Poprzednio Martyna Oczki pracowała w Unity Group, koordynowała tam działania z zakresu employer branding. Przedtem pracowała w firmie informatycznej Comarch (m.in. przy organizacji jednego z największych programów stażowych w Europie) oraz w Grupie Onet-RASP (zajmowała się marketingiem B2B i marketingiem internetowym).
Agencja Harbingers działa od półtora roku, oferuje usługi z zakresu search i performance marketingu firmom prowadzącym sprzedaż w internecie. Jej klientami są m.in. Oknoplast, Tally Weijl, Capgemini, DrMax, Śnieżka i 4F.
Dołącz do dyskusji: Martyna Oczki jako employer branding coordinator w Harbingers