Mastermind Media z Havas Media wygrały przetarg mediowy NASK
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa rozstrzygnęła przetarg na jej kompleksową obsługę mediową. Do współpracy wybrała konsorcjum agencji Mastermind Media i Havas Media.
Przetarg NASK dotyczył usług kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach, takich, jak telewizja, prasa, radio, reklama zewnętrzna, internet (w tym m. in. social media, podcasty, vod, serwisy streamingowe), kino.
Budżet, jaki zamierza na ten cel przeznaczyć NASK wynosi 29 mln zł netto (35,67 mln zł brutto). Kwota ta obejmuje również wynagrodzenie wybranej agencji mediowej.
NASK rozstrzygając przetarg wybrał ofertę złożoną przez konsorcjum agencji Mastermind Media i Havas Media, które zaproponowały kwotę 26,4 mln zł).
Oprócz zwycięskich agencji oferty złożyły też: Media Group (z ceną 23,5 mln zł), Sigma Bis - wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU (z ceną 28,4 mln zł) oraz Euvic Media (z ceną 29,2 mln zł).
NASK na telewizję przeznaczy 3 mln zł netto (bez VAT), na radio - 3 mln zł, na prasę - 3 mln zł, na outdoor - 3 mln zł, na digital OOH - 3 mln zł, na internet - 14 mln zł. Dodatkowo na kampanie reklamowe w internecie (display CPM, CPV i CPC - z wyłączeniem SEM) – 5,5 mln zł, kampanie reklamowe w social mediach - 5,5 mln zł, kampanie kontekstowe w internecie - 500 tys. zł, działania reklamowe w serwisach wideo - 1,5 mln zł, kampanie IPTV, streaming, w tym VOD, music on demand, radio online, podcast – 500 tys. zł.
Z Mastermind Media i Havas Media NASK będzie pracować przez 2 lata od momentu zawarcia umowy.
Dołącz do dyskusji: Mastermind Media z Havas Media wygrały przetarg mediowy NASK
Potrzebujesz szybkiego i latwego finansowania z 3% kredytem konsumenckim. oferujemy pozyczki osobiste od 5 000€ do 500.000€, aby zaspokoic wszystkie potrzeby i projekty, w zaleznosci od Twoich potrzeb.
nasz adres e-mail: kubiakrosiak@gmail.com