SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kolejna awaria w mBanku - problemy z logowaniem do serwisu i aplikacji

W czwartek rano pojawiła się awaria bankowości elektronicznej mBanku: użytkownicy nie mogli zalogować się do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. Problemy usunięto po godz. 9.

- Możecie mieć problem z logowaniem do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej - poinformował mBank po godz. 8:30 na swoich profilach społecznościowych.

- Pracujemy nad tym, żebyście mogli korzystać z naszych usług bez przeszkód. Przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość - zaznaczył. mBank nie wskazał przyczyn awarii.

 

Ok. godz. 9:30 mBank podał, że awaria została usunięta. - Możecie korzystać z naszych usług i logować się przez serwis transakcyjny i aplikację mobilną. Przepraszamy za dzisiejsze utrudnienia - napisano.

mBank z serią awarii

Poprzednio problemy z usługami elektronicznymi były w mBanku pod koniec kwietnia br. - nie działała część usług płatniczych. - Jeśli masz na myśli przelewy ekspresowe oraz transakcje BLIK, to faktycznie obecnie występują trudności. Pracujemy nad naprawą - przekazał bank jednemu z klientów na Twitterze.

Z kolei w pierwszej połowie stycznia część użytkowników mBanku miała problemy z logowaniem się do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej oraz korzystaniem z systemu BLIK. Na profilach społecznościowych banku pojawiło się wiele sygnałów o takich trudnościach.

Spektakularną wpadkę mBank zanotował w sierpniu 2020 roku - rozesłał użytkownikom aplikacji mobilnej serię niezrozumiałych komunikatów typu push. Przeprosił za zamieszanie, tłumacząc, że to błąd w trakcie testów powiadomień mobilnych.

Zaraz potem starał się żartować z tej sytuacji w mediach społecznościowych, odniosły się też do niej inne marki.

2,7 mln użytkowników aplikacji mBanku

W marcu br. z aplikacji mobilnej mBanku korzystało w Polsce 2,7 mln klientów, wobec 2,59 mln na koniec ub.r. i 2,27 mln na koniec 2020 roku. Liczba użytkowników różnych usług bankowości elektronicznej (aplikacji mobilnej, serwisu transakcyjnego i płatności kartą) zwiększyła się z 2,89 mln na koniec 2020 roku do 3,11 mln w marcu br.

W zeszłym kwartale już 49 proc. kredytów niehipotecznych było sprzedawanych przez mBank poprzez aplikację mobilną. W ub.r. było to 42 proc., a w 2020 roku - 33 proc.

Udział bankowości cyfrowej we wszystkich aktywnościach zainicjowanych przez klientów detalicznych w zwiększył się z 67,5 proc. w 2020 roku do 75,7 proc. w ub.r. i 79,2 proc. w pierwszym kwartale br.

Na koniec marca mBank miał w Polsce 4,51 mln klientów detalicznych i 19,68 tys. korporacyjnych, wobec odpowiednio 4,49 mln i 19,3 tys. na koniec ub.r.

Dołącz do dyskusji: Kolejna awaria w mBanku - problemy z logowaniem do serwisu i aplikacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl