mBank kampanią edukacyjną promuje Konto Junior
Ruszyła kampania reklamowa mBnaku promująca nowy produkt przygotowany z myślą o najmłodszych - Konto Junior. Za działania odpowiada BBDO.
W ramach edukacyjnej kampanii reklamowej mBank przygotował interaktywne wideo, podzielone na trzy krótkie „sekretne misje”. Ich bohater Sam – animowany przewodnik po świecie finansów – w prosty sposób tłumaczy i pokazuje jak wykonać pierwszą operację płatniczą, wypłacić pieniądze z bankomatu i zapłacić za zakupy zbliżeniowo. Sam ostrzega także przed najczęstszymi zagrożeniami i błędami w korzystaniu z karty lub opaski płatniczej. Dzieciaki mogą sprawdzić swoją wiedzę w „testach czujności”.
Wideo można oglądać na stronie internetowej mBanku.
Konto dla najmłodszych w mBanku
Konto Junior powstało z myślą o dzieciach w wieku wczesnoszkolnym (poniżej 13 roku życia). Produkt jest darmowym subkontem do konta posiadanego przez rodzica. Dziecko otrzymuje personalizowaną kartę lub opaskę płatniczą, na których rodzic może ustawić dzienne limity wypłat.
Kampanię przygotowała agencja BBDO.
Dołącz do dyskusji: mBank kampanią edukacyjną promuje Konto Junior