Media Group, Profile i Bringmore Advertising przygotują kampanię „Czytajmy etykiety”
Konsorcjum złożone z firm Media Group, Profile i Rajczyk Włodzimierz Bringmore Advertising po wygranym przetargu przygotuje na zlecenie Instytutu Żywności i Żywienia kampanię pod hasłem „Czytajmy etykiety”.
Ogólnopolska kampania edukacyjno-promocyjna pod hasłem „Czytajmy etykiety” będzie obejmować telewizję, internet i outdoor. Dodatkowo w jej ramach zaplanowano zorganizowanie pięciu konferencji prasowych. Budżet zaplanowanych działań wynosi 2,577 mln zł.
Konsorcjum Media Group, Profile i Bringmore Advertising pokonało w przetargu osiem konkurencyjnych firm. Wśród nich oferty złożone przez konsorcjum Hand Made i Arena Media, Tarraya, Fabryka Komunikacji Społecznej, Jero, Althermedia, Fabryka Komunikacji Społecznej.
Kampania realizowana jest przy wsparciu funduszy europejskich, w ramach realizacji projektu „Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizycznej”.
Dołącz do dyskusji: Media Group, Profile i Bringmore Advertising przygotują kampanię „Czytajmy etykiety”