Męskie gry internetowe promują Luksusową
Wódka Luksusowa promuje się w kierowanych do mężczyzn grach internetowych udostępnionych w specjalnym serwisie. Nowy wizerunek marki, oparty na męskiej przyjaźni i lojalności, reklamują też materiały BTL.
Uruchomiony pod adresem www.nicdodac.pl serwis promujący wódkę Luksusową przenosi internautów do wirtualnego lokalu, w którym mogą wziąć udział w trzech typowo barowych grach: 'Puszczanie shota po barze', 'Gra w 3 kubki' oraz 'Polewanie do kieliszka'. Użytkownicy, którzy dodatkowo przedstawią niesamowitą historię o tym, jak scementowała się ich więź z najlepszym przyjacielem, wezmą udział w losowaniu nagród.
Strona internetowa jest częścią akcji promującej nowy wizerunek marki Luksusowa oparty takich męskich wartościach, jak przyjaźń, zaufanie i lojalność realizujących się podczas spotkań z najlepszymi kumplami. Oprócz internetu, w którym konkurs rozpoczął się 15 września i potrwa do połowy listopada, kampania obejmuje BTL: 400 tys. tekturowych podstawek pod 0,7-litrowe butelki Luksusowej oraz 800 tys. podstawek promujących stronę nicdodac.pl. Przygotowaniem serwisu internetowego i materiałów BTL oraz przeprowadzeniem konkursu zajmuje się agencja interaktywna MRM Worldwide.
Dołącz do dyskusji: Męskie gry internetowe promują Luksusową