SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Metaxa odkrywa klasykę w nowej kampanii reklamowej

Marka alkoholu Metaxa w swojej kampanii “Odkrywcy klasyki” zachęca do ponownego odkrywania źródeł klasyki, stanowiących nieodzowne uzupełnienie naszej nowoczesności, o których zbyt często zapominamy w nieustającej pogoni za nowinkami. Za komunikację reklamową odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard.

Metaxa wystartowała z nową kampanią reklamową “Odkrywcy klasyki”, której przekaz uwieczniony został w utworze “Nie wziąłem się znikąd” autorstwa Czarnego HIFI i Małpa.

Metaxa z akcją “Odkrywcy klasyki”

Producencko-raperski duet stworzył prawdziwie “vintage’owe” dzieło w nowoczesnym wydaniu, zarówno w warstwie muzycznej, jak i tekstowej. Utworowi towarzyszy klip autorstwa Arka Nowakowskiego, w którym metaforyczny świat klasyki przenika się na ciągłym loopie z wyobrażonym studiem nagraniowym pełnym oldschoolowych sprzętów.

Kampania obejmuje działania digital - kanały własne marki w social media oraz kanały uczestniczących w projekcie raperów, a także działania z zakresu PR.

Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard we współpracy z wytwórnią Def Jam Recordings Poland. Produkcją klipu zajął się dom produkcyjny Graffiti Films.

Dołącz do dyskusji: Metaxa odkrywa klasykę w nowej kampanii reklamowej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Minister Zdrowia
Ale przecież reklama mocnych alkoholi jest w Polsce zabroniona?
odpowiedź
User
BrandonboypeWH
on writing the college application essay
[url="https://essaytodo.com/?"]writing analytical essays[/url]
pay someone to write an essay
odpowiedź