SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Pol partnerem w agencji Sport Brokers. „Chcę wspierać innych twórców internetowych”

Michał Pol zaczyna pracę jako partner w agencji marketingu sportowego Sport Brokers (powiązanej z Arskom Group). Właśnie rozstał się z Ringier Axel Springer Polska, a wcześniej był związany z Agorą.

- Dziennikarz dzisiaj nie musi być związany z tradycyjnym medium. Najważniejsze, żeby był blisko swoich odbiorców. Czerpię wielką radość z tworzenia swojego kanału YouTube i stałego wchodzenia w interakcję z moimi widzami. Chcę tym nowym doświadczeniem dzielić się z innymi twórcami i wspierać ich w budowaniu swoich kanałów - zapowiada Michał Pol.

- Z wielką ekscytacją zaczynam ten zupełnie nowy dla mnie etap zawodowego życia. Wielką ze względu na ludzi, z którymi będę pracował. Od lat agencja Arskom wspierała moje działania influenserskie w mediach społecznościowych i byłem z tej współpracy, szczególnie z Markiem Buklarewiczem, bardzo zadowolony - zaznacza.

Agencja Sport Brokers została uruchomiona wiosną br., zajmuje się sprzedażą oferty reklamowej sportowców, influencerów oraz mediów sportowych, specjalizuje się w działaniach niestandardowych. Michał Pol był dotychczas jej klientem, tak samo jak m.in. Grzegorz Krychowiak, Jerzy Dudek, Andrzej Twarowski i Grupa Weszło. Natomiast właścicielem Sport Brokers i Arskom Group jest Wojciech Szaniawski.

- Pracuję z Michałem od wielu lat, zarówno w mediach, jak i w biznesie. Cieszę się, że mimo wielu propozycji zdecydował się związać swoją zawodową przyszłość z nami. Jednym z głównych celów, jakie stawiamy sobie w Sport Brokers, jest stworzenie nowoczesnej sieci twórców sportowych. Obserwując rozwój kanałów społecznościowych Michała i jego pozycję jako osobowości mediów cyfrowych w Polsce, trudno wyobrazić sobie lepszego wspólnika do realizacji tej idei - podkreśla Rafał Romaniuk, prezes Sport Brokers i Grupy Arskom.

- Media społecznościowe już nawet nie są trendem, ale mainstreamem. Rolą Sport Brokers natomiast jest integracja środowiska sportowego, od mediów i twórców aż po biznes. Planujemy kompleksową obsługą naszych autorów, od marketingu i sprzedaży aż po wsparcie produkcji treści - opisuje Marek Buklarewicz, partner zarządzający w agencji.

Michał Pol przez ponad 25 lat w mediach

W poniedziałek poinformowano, że Michał Pol po ponad sześciu latach pracy żegna się z Ringier Axel Springer Polska. Jednocześnie z RASP odszedł redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” Przemysław Rudzki, którego wiosną przyszłego roku zastąpi Michał Kołodziejczyk, obecnie szef WP SportoweFakty.

Pol był związany z RASP od połowy 2013 roku, a jesienią 2013 roku został redaktorem naczelnym „Przeglądu Sportowego”. W połowie 2017 roku tę funkcję przejął Przemysław Rudzki, a Pol został dyrektorem zarządzającym segmentem sportowym firmy.

- Przez te 6 lat udało się jednak w „Przeglądzie Sportowym” zrobić parę rzeczy, z kilku nawet jestem dumny! Koniec misji, z Onetem łączy mnie już tylko „Misja Futbol”, na jakiś czas - poinformował Pol na Twitterze. - Dziś zaczynam kompletnie nowy rozdział zawodowy, konkrety w najbliższych dniach. Stawiam na własne projekty w tym kanał na YouTube, który ostatnio jest źródłem absolutnej radości - zapowiedział.

Przed przejściem do Ringier Axel Springer Polska Michał Pol przez 20 lat pracował w Agorze - najpierw jako dziennikarz działu sportowego „Gazety Wyborczej”, a przez ostatnie cztery lata jako szef działu wideo w Sport.pl.

Pol jako jeden z pierwszych polskich dziennikarzy sportowych zaczął być mocno aktywny w mediach społecznościowych. Jego kanał youtube’owy ma obecnie ok. 100 tys. subskrybentów.

 

W połowie ub.r. dołączył do grona ambasadorów reklamowych firmy bukmacherskiej eToto, którą promują też Mateusz Borek, Roman Kołtoń, Tomasz Smokowski i były piłkarz Tomasz Hajto. Razem występują regularnie w promującym markę teleturnieju internetowym. Przedtem Pol przez ponad rok promował innego bukmacherka - Fortunę.

Dołącz do dyskusji: Michał Pol partnerem w agencji Sport Brokers. „Chcę wspierać innych twórców internetowych”

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rio
No i gratki. Dobra ekipa tam się zebrała u Was w tym Arskomo-Brokersie :) piątka.
odpowiedź
User
Spajder
to idealna robota dla niego, bardziej reklama niż dziennikarstwo
odpowiedź
User
bolo
To dopiero interaktor
odpowiedź