Michał Wolniak z VML Poland jurorem w Euro Effie Awards 2017
Michał Wolniak, chief strategy officer w agencji VML Poland, będzie jurorem w tegorocznym konkursie Euro Effie Awards, w którym nagradzane są najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie. Jego organizatorem jest European Association of Communications Agencies (EACA).
Michał Wolniak będzie oceniał kampanie w pierwszym etapie obrad konkursowych.
- Zachęcam ambitnych klientów i firmy marketingowe do zgłaszania prac, które stworzone były przez zespoły pracujące w naszym regionie, a wdrażano je przynajmniej na dwóch rynkach europejskich. Do tej pory udział Polaków w Euro Effie był śladowy. Można powiedzieć, że jesteśmy wstrzemięźliwi, ale myślę, że jest znacznie lepsze określenie: „do diabła, co z Wami, ludzie!?”. Tyle świetnych projektów powstaje w Polsce, często lokalne oddziały są tak skuteczne, że zostają docenione w strukturach międzynarodowych i przejmują zarządzanie nawet kilkudziesięcioma rynkami, tylu zdolnych ludzi tu pracuje… To fałszywa skromność. Mamy z czego być dumni, mamy się czym pochwalić, a robimy to poza krajem zdecydowanie za rzadko. Jeśli zatem znacie projekty, które w zeszłym roku były prowadzone stąd, a wychodziły poza Polskę, koniecznie zachęćcie marketerów za nie odpowiedzialnych do wzięcia udziału w Euro Effie - mówi Wolniak.
Jury Euro Effie Awards złożone jest z ponad 80 specjalistów z branży komunikacji marketingowej, zarówno po stronie agencji, jak i klientów.
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 24 maja br. Do 16 czerwca br. jurorzy pod przewodnictwem Alexandra Schlaubitza, wiceprezesa ds. marketingu w firmie Lufthansa, wyłonią finalistów do drugiego etapu konkursu, który odbędzie się 29 czerwca br. Gala Euro Effie Awards zaplanowana jest na 17 października br. w Brukseli.
Dołącz do dyskusji: Michał Wolniak z VML Poland jurorem w Euro Effie Awards 2017