Mikołaj Pecko udziałowcem w agencjach eMinePro i ProPlayers
Mikołaj Pecko, dyrektor zarządzający eMinePro, został udziałowcem tej agencji marketingowej oraz agencji menedżerskiej ProPlayers. Menadżer kupił 25 proc. udziałów, kwota transakcji nie została ujawniona.
Pecko jest związany z agencją eMinePro od 2019 roku. Dotychczas pełnił funkcję dyrektora zarządzającego i był odpowiedzialny m.in. za działalność operacyjną agencji. Jako szef działu gaming odpowiadał za szereg projektów, w tym m.in. za działania przy Ekstraklasa Games czy kampanii dla Huawei promującą markę AppGallery w regionie CEE.
Mikołaj Pecko udziałowcem eMinePro i ProPlayers
Pozyskanie udziałów przez Pecko stanowi zacieśnienie współpracy pomiędzy partnerami i jest następstwem intensywnego rozwoju agencji, która na początku tego roku przedstawiła dział betting.
– Wraz z dołączeniem do eMinePro Mikołaja powstał plan, który level po levelu wspólnie realizujemy. Efektem jest dzisiejsze ogłoszenie z którego niezmiernie się cieszę. To dowód na to, że idziemy w dobrym kierunku i przed całą strukturą wiele niezwykłych przygód – powiedział Aleksander Kaim, współzałożyciel eMinePro.
W swojej karierze Mikołaj Pecko odpowiadał m.in. za prowadzenie własnych przedsięwzięć w sektorze gamingu, a także pełnił funkcję doradczą w angażowaniu podmiotów z branży sportów tradycyjnych w działaniach esportowych. Wcześniej zarządzał również działem marketingu w Radius Projekt.
Agencja eMinePro funkcjonuje na rynku od początku 2018 roku. Prowadziła projekty gamingowe, esportowe i bukmacherskie zarówno w Polsce, jak i innych krajach Europy. W połowie ubiegłego roku wyodrębniła agencję menadżerską ProPlayers. Obecnie agencja zatrudnia ponad 30 osób w działach gaming oraz betting.
Struktura własności eMinePro i ProPlayers wygląda następująco: Krzysztof Kubicki ma 40 proc. udziałów, Aleksander Kaim - 35 proc. udziałów, a Mikołaj Pecko - 25 proc. udziałów.
Dołącz do dyskusji: Mikołaj Pecko udziałowcem w agencjach eMinePro i ProPlayers