Mikołajki z Fundacją Polsat
Rusza akcja Fundacji Polsat i Telewizji Polsat
Telewizja Polsat wzorem TVP część pieniędzy z emisji reklam postanowiła przeznaczyć na cele charytatywne. Już 6 grudnia w Mikołajki przed reality-show Bar o 20 zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy z którego pieniądze będą przeznaczone na pomoc chorym dzieciom.
- Im więcej widzów zostanie przed telewizorami w trakcie reklamy, tym więcej pieniędzy dostaną podopieczni Fundacji Polsat - mówi Katarzyna Wyszomirska, rzecznik prasowy telewizji Polsat.
Dochód z reklamy zostanie przekazany na rzecz akcji "Podaruj dzieciom słońce", w tym roku pieniądze zbierane są na zakup aparatury do diagnostyki chorób nowotworowych u dzieci.
Fundacja Polsat rozpoczęła działalność w styczniu 1997 roku. Celem Fundacji jest ratowanie zdrowia i życia dzieci. W ciągu 7 lat zebrano na ten cel 48,8 mln złotych. Do dziś Fundacja objęła opieką 3469 dzieci i udzieliła pomocy 564 szpitalom i ośrodkom, w których leczone i rehabilitowane są dzieci specjalnej troski.
Pierwsza akcja Fundacji Polsat "Podaruj Dzieciom Słońce" rozpoczęła się 31 sierpnia 1999 r. Celem akcji było zebranie środków finansowych na ratowanie zdrowia i życia dzieci. Kampania była wspólnym przedsięwzięciem Fundacji Polsat i firmy Procter & Gamble. Była to pierwsza w Polsce wspólna akcja organizacji charytatywnej i firmy komercyjnej przeprowadzona na tak wielką skalę. Od tej pory co roku odbywają się kolejne takie akcje. Każdy kto kupi produkty oznaczone słoneczkiem wspiera akcję Fundacji. Każdego roku pieniądze przeznaczone są na inny cel, teraz zbierane są na zakup aparatury do diagnostyki chorób nowotworowych u dzieci. Co roku w Polsce na nowotwory zapada około 1200 dzieci, jednak jak potwierdzają onkolodzy właśnie wczesne wykrycie choroby nowotworowej ma kluczowe znaczenie dla dziecka. A wykrycie nowotworu możliwe jest tylko dzięki specjalistycznej aparaturze. Akcja potrwa do końca grudnia 2004. Do tej pory zebrano 2,880 mln złotych.
Dołącz do dyskusji: Mikołajki z Fundacją Polsat