SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Teleturniej „Milionerzy” stracił 210 tys. widzów. Hitem czwartkowe odcinki

Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w jesiennej ramówce br. ogląda średnio 1,76 mln osób, o 210 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając tylko z TVP2 emitującą w tym czasie głównie swoje hitowe seriale.

Nowe odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, począwszy od 2 września 2019 roku. Do zeszłego czwartku, tj. 19 września stacja pokazała dwanaście pierwszych odcinków, które śledziło średnio 1,76 mln widzów. Przełożyło się to na 11,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,49 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek teleturnieju z 19 września br., który oglądało średnio 2,48 mln widzów. Wszystkie najchętniej oglądane odcinki pokazane zostały w czwartki, czyli w dzień w którym TVP2 w paśmie nadawania „Milionerów” nie emituje popularnych seriali (w poniedziałki i wtorki stacja pokazuje „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe”).

Dla porównania, jesienią ub.r. po trzech pierwszych tygodniach teleturniej miał 1,97 mln widzów (odpowiednio 13,22 proc., 14,99 proc. oraz 13,97 proc. udziału). Oznacza to, że format stracił 210 tys. widzów.

TVN w czasie emisji teleturnieju jest wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajmuje Dwójka, a jej udział wynosi 17,89 proc. Stacja ta jednak w poniedziałki i we wtorki o tej porze emituje serial „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe” (obie produkcje gromadzą po kilka mln widzów), natomiast w czwartki pokazywany jest „Najgorszy kucharz”. Trzecia jest TVP1 (różne audycje, w tym m.in. transmisje sportowe i „Ojciec Mateusz”; 11,42 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne, „Ninja Warrior Polska”, „Nasz nowy dom”, „Zawsze warto” i „Przyjaciółki”; 8,69 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest drugi.

Reaktywowany teleturniej ponownie prowadzi Hubert Urbański. Obecnie program trwa tylko 25 minut. Przyspieszyło tempo gry, w której m.in. prowadzący już nie pyta uczestników kilkukrotnie, czy są oni pewni danej odpowiedzi.

„Milionerzy” na antenie TVN byli obecni w latach 1999-2003 oraz od stycznia 2008 do końca 2010 roku. Realizacji formatu zaprzestano po odejściu gospodarza Huberta Urbańskiego do Telewizji Polskiej (w 2011 roku został prowadzącym „The Voice of Poland” w TVP2). Cykl wznowiono w lutym 2017 roku.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Dołącz do dyskusji: Teleturniej „Milionerzy” stracił 210 tys. widzów. Hitem czwartkowe odcinki

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
I będzie tracił, bo to się nudne robi. Żadnych zmian, zaskoczeń, do tego jeszcze zawodnicy. Przeciętni, zwykli ludzie zdarzają się rzadko kiedy, najczęściej to młodzi ludzie, którzy studiują bo kilka kierunków i zwiedzili pół świata. Zwykły Kowalski nie ma tam czego szukać.
39 11
odpowiedź
User
Rob
Szlachetny format, porządnie i z klasą prowadzony.
0 0
odpowiedź
User
Józio Piłsudzkisam
Przeciętny Polak, który nie studiuje na 5 kierunkach, nie podróżuje po świecie, albo nie pracuje w jakimś elitarnym zawodzie typu prawnik, przedsiębiorca czy lekarz, na 99% nie zagra w tym programie. I to jest jego największy minus. Ale TVN zawsze gardził takimi ludźmi i brał do siebie tylko "elyty".
0 0
odpowiedź