Miliony widzów zobaczyło ramówkowy koncert TVP
Ramówkowy koncert TVP1 "Gwiazdy, Jedynka i Ty" przyciągnął przedekrany średnio 3,9 mln widzów. Mniejszą popularnością cieszyła siępromocyjna impreza TVP2 - śledziło ją 1,85 mln osób.
Koncert promujący jesienną ofertę TVP, odbył się w niedzielnywieczór pod gmachem nadawcy. Średni udział w rynku pierwszej częściimprezy, poświęconej ramówce TVP1 wyniósł 27 proc. (19 proc. wgrupie 16-49). Druga część eventu - dedykowana ofercie programowejTVP2 i transmitowana na tej antenie miała średnio 15,57 proc.udziału w rynku (12,27 proc. w grupie 16-49).
(4+) | (4+) | (16 - 49) | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % | |
PODZIEL SIE POSIŁKIEM/POLSAT | 29-08-2009 | 2170512 | 17,03% | 16,53% |
JEDYNKA GWIAZDY I TY/TVP1 | 30-08-2009 | 3849098 | 27,00% | 19,09% |
KOCHAM CIĘ DWÓJKO/TVP2 | 30-08-2009 | 1849681 | 15,11% | 12,27% |
Muzycznym wydarzeniem weekendu był także finał akcji "Podzielsię posiłkiem", pokazany w sobotę przez telewizję Polsat.Zgromadził on 2,17 mln widzów, zapewniając stacji 17 proc. udziałuw rynku (16,53 proc. w 16-49). Wszystkie dane przygotowane przezAGB Nielsen Media Research na potrzeby Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Miliony widzów zobaczyło ramówkowy koncert TVP