Milka z kolejną loterią w ramach kampanii "Sercem z naszymi"
Marka Milka (należąca do Mondelez Polska) rozpoczyna kolejną loterię dla konsumentów, w ramach kampanii "Sercem z naszymi". Tym razem, do wygrania są bilety na turniej skoków narciarskich w Wiśle.
Milka w bieżącym sezonie została oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji skoczków narciarskich. W ramach aktywności prowadzi kampanię reklamową pod hasłem „Sercem z naszymi”.
W styczniu firma prowadziła dla konsumentów loterię, w której do wygrania były bilety na konkurs w ramach Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem.
"Sercem z naszymi" - zasady loterii
W nowej loterii Milki do wygrania voucher na wyjazd all inclusive na rozpoczęcie nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich 2019/2020 w Wiśle, a ponadto codziennie voucher na 2 bilety na Turniej w Wiśle 2019/2020 oraz 100 termosów z autografami polskich skoczków Kadry A.
Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy kupić dowolny produkt marki Milka, a następnie zgłosić paragon na stronie internetowej loterii. Uczestnik od razu otrzyma informację czy wygrał nagrodę. Jeżeli tym razem się nie udało, to nic nie szkodzi – jeszcze tego samego dnia można zarejestrować nowy paragon i mieć kolejną szansę na wygraną.
Loteria trwa do 31 marca i jest prowadzona na terenie całej Polski.
Dołącz do dyskusji: Milka z kolejną loterią w ramach kampanii "Sercem z naszymi"