Mindshare broni obsługi mediowej Sanofi
Koncern farmaceutyczny Sanofi, właściciel takich marek, jak Betadine, Telfast, Loxon rozpoczął globalny przetarg na obsługę mediową. Budżetu broni dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP).
Firma zaprosiła do przetargu agencje mediowe ze wszystkich największych grup reklamowych. Obecnie za obsługę mediową Sanofi na wszystkich – poza USA – rynkach na świecie odpowiada agencja mediowa Mindshare należąca do GroupM/WPP. W Ameryce Północnej budżet mediowy koncernu znajduje się w rękach Havas Media.
Mindshare pracuje dla Sanofi od 2017 roku.
Firma pracuje nad szczepionką na COVID-19.
W jednej z ostatnich kampanii reklamowych Sanofi promuje preparat na łysienie Loxon.
Większe nakłady na internet
Paul Hudson, dyrektor generalny Sanofi wskazał niedawno, że firma planuje zwiększyć inwestycje w marketing online i ograniczyć komunikację bezpośrednią w następstwie wybuchu koronawirusa. - Marketing cyfrowy zawsze był niedoceniany - powiedział Hudson, zauważając, że zarówno lekarze, jak i firmy farmaceutyczne przywykły do osobistych spotkań.
Około 20 000 osób, czyli ponad 20 proc. personelu Sanofi, pracuje w działach marketingu firmy na całym świecie.
Przed wyborem Mindshare do współpracy obsługą mediową Sanofi zajmował się Zenith (Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: Mindshare broni obsługi mediowej Sanofi