Mindshare i Initiative najlepszymi domami mediowymi 2008
Mindshare i Initiative zostały uznane domami mediowymi roku 2008przez prestiżowy magazyn "Advertising Age". Zadecydowały o tymzarówno udane kampanie przygotowane przez firmy, jak iprzeprowadzone w nich zmiany organizacyjne.
Największy wpływ na przyznanie Mindshare i Initiative tytułudomów mediowych roku 2008 przez branżowy magazyn "Advertising Age"miały udane kampanie przeprowadzone przez te firmy. Mindshareprzygotował razem z koncernem Unilever chińską wersję "BrzyduliBetty" oraz akcję promującą serwis internetowy inthemotherhood.com.Natomiast Initiative zrealizowało kampanię wprowadzającą HyundaiaGenesis oraz akcję reklamową marki MillerCoors.
"Advertising Age" docenił też zmiany w organizacji obu domówmediowych: uproszczenie przez Mindshare struktury wewnętrznej z 12do 4 działów oraz kluczową funkcję pełnioną w Initiative przezRicharda Beavena, CEO tej firmy. O przyznaniu nagrody zdecydowałyteż nowe budżety globalne, które zdobyły Mindshare (m.in. LG iEstee Lauder) i Initiative (m.in. Hyundai/Kia i Dr Pepper SnappleGroup).
Dołącz do dyskusji: Mindshare i Initiative najlepszymi domami mediowymi 2008