Ministerstwo Finansów szuka agencji mediowych do obsługi 10 mln zł budżetu w prasie i internecie
Ministerstwo Finansów rozpoczęło przetarg na obsługę mediową w prasie i internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Resort planuje do dwuletniej współpracy wybrać maksymalnie trzy agencje. Budżet to 10 mln zł.
Przedmiotem przetargu jest zawarcie umowy ramowej na zakup powierzchni reklamowej w prasie drukowanej lub na portalach internetowych na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez ministra finansów.
Celem kampanii społecznych będzie informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.
Jedynym kryterium wyboru zwycięzcy jest cena.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Resort planuje wybrać maksymalnie trzy agencje do współpracy. Zawrze z nimi tzw. umowy ramowe na okres dwóch lat.
Budżet przeznaczony do obsługi wynosi 8,13 mln zł netto, czyli blisko 10 mln zł z VAT.
Przetarg trwa do 5 kwietnia br.
Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Finansów szuka agencji mediowych do obsługi 10 mln zł budżetu w prasie i internecie