Mistrzowska forma Cityboard Media
Cityboard Media zrealizuje w sierpniu kampanię autopromocyjną której hasło przewodnie brzmi 'Mistrzowska forma Cityboard Media'.
W kampanii „Mistrzowska forma Cityboard Media” wykorzystano zdjęcia aktywnych, młodych i atrakcyjnych ludzi w sytuacjach relaksowo-sportowych. Wakacyjny klimat kampanii podkreślają widoki morza i gór oraz letni błękit nieba. Dwa warianty plakatów wpisują się w wakacyjny klimat miasta i budzą pozytywne emocje.
Wizualizacje kampanii odzwierciedlają wizerunek Cityboard Media oraz stosunek firmy do klientów i odbiorców reklam – jesteśmy firmą przyjazną i nowoczesną, dbamy o naszych klientów, oferując im „mistrzowską formę” i najwyższą jakość usług, podano w komunikacie prasowym.
Cityboard Media przygotowała strategię kampanii „Mistrzowska forma Cityboard Media”, kreację opracowała agencja Powergraph, a agencja Internet Designers odpowiedzialna jest za kreację i zaplanowanie kampanii w internecie.
„Mistrzowska forma Cityboard Media” to ogólnopolska kampania, która trwa przez cały sierpień. Kampanię outdoorową zaplanowano na 300 cityboardach w największych miastach Polski, także z wykorzystaniem elementu dodatkowego 2D w layoucie „dajemy więcej”. Reklamę zewnętrzną uzupełnia kampania w internecie na onet.pl, interia.pl oraz w wybranych portalach marketingowych i na firmowej cityboard.pl.
Dołącz do dyskusji: Mistrzowska forma Cityboard Media