Mistrzowska promocja Crunchips w internecie
9 czerwca rusza internetowa kampania promocyjna Crunchips.
Głównym elementem kampanii jest serwis konkursowy, w którym internauci będą mogli codziennie typować wyniki meczy rozgrywanych na Mistrzostwach Świata w piłce nożnej. Za prawidłowe wytypowanie wyniku meczu w danym dniu będą przyznawane atrakcyjne nagrody, dodatkowo osoby, które zbiorą najwięcej punktów za właściwie typowane wyniki w czasie całych Mistrzostw będą miały szansę wygrać konsole Sony Play Station z grą Fifa 2006. Serwis konkursowy jest dostępny pod adresem http://crunchips.onet.pl/ do zakończenia MŚ, cała akcja będzie wsparta kampanią również na portalu Onet.pl.
Koncepcja konkursu oraz strategia promocji została przygotowana przez Beyond Interactive - dział mediów interaktywnych domu mediowego MediaCom na zlecenie Lorenz Bahlsen Snack-World.
Na okres MŚ Crunchips przygotował również specjalną ofertę sprzedażową, w opakowaniach mundialowych konsumenci znajdują jeszcze więcej chipsów – o 30% w opakowaniach 85g i 30g w 160g.
Dołącz do dyskusji: Mistrzowska promocja Crunchips w internecie