Mitsubishi Motors tworzy samodzielny oddział sprzedaży i marketingu w Europie
Koncern motoryzacyjny Mitsubishi Motors Corporation (MMC) utworzył samodzielny oddział, zajmujący się sprzedażą i marketingiem w Europie, poszerzając obecne funkcje regionalnej obsługi posprzedażnej, dystrybucji części i logistyki w Europie. Na jego czele stanął Bernard Loire.
Celem nowo utworzonego oddziału MMC w Europie jest polepszenie poziomu obsługi klientów i wyników firmy. Podzielono go pomiędzy dwie różne lokalizacje w Holandii: Amstelveen, w pobliżu Amsterdamu, gdzie znajdzie się biuro prezesa i dyrektora generalnego, a także wzmocnione działy marketingu i sprzedaży, PR i prawny oraz Born, w pobliżu Maastricht, gdzie znajduje się Europejskie Centrum Części Zamiennych firmy o powierzchni 55 tys. m.kw. oraz działy posprzedaży, finansów i kontroli, a także zasobów ludzkich i IT.
Działania oddziału europejskiego, pod przewodnictwem prezesa i dyrektora generalnego – Bernarda Loire, przejmie nowy zespół wykonawczy, w którego skład wchodzą Frank Krol - dyrektor ds. sprzedaży, Alex Thomas - dyrektor ds. marketingu oraz Ganesh Jawahar - dyrektor obsługi posprzedażnej.
W ramach wprowadzanych zmian utworzono specjalny departament Pojazdów elektrycznych, który ma wykorzystać i wzmocnić pozycję lidera w segmencie aut PHEV Mitsubishi Motors w Europie, zdobytą przez model Outlander PHEV od 2013 roku.
- Z globalnego punktu widzenia Europa jest bardzo wyjątkowym rynkiem – nie dysponuje może największym wolumenem sprzedaży, ale tu kształtują się nowe regulacje i tu nadaje się ton nowym standardom jakości, technologii i wzornictwa. Było dla nas oczywiste, że musimy wzmocnić naszą organizację w tym regionie, aby sprostać wyzwaniom, które stawia przed nami plan wprowadzenia kolejnej fali zelektryfikowanych SUV-ów. Jesteśmy pewni, że Bernard Loire i jego nowy zespół Mitsubishi Motors Europe będą na te wyzwania odpowiednio przygotowani - powiedział Guillaume Cartier, starszy wiceprezes MMC ds. globalnego marketingu i sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Mitsubishi Motors tworzy samodzielny oddział sprzedaży i marketingu w Europie