„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich po I półroczu. „Dom & Wnętrze” z największym spadkiem
W I półroczu 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich zajęło „Moje Mieszkanie”. Wszystkie magazyny odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dom & Wnętrze”.
Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (ZPR Media) w I półroczu 2015 roku wyniosła 56 524 egz. W porównaniu do I półrocza 2014 roku zmniejszyła się ona o 5,65 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajęły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 8,96 proc. do 52 670 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez ZPR Media miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 41 639 egz., po spadku o 1,73 proc.
Najwięcej straciło pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w I półroczu br. zmniejszył się bowiem o 25,29 proc. do 6 994 egz.
ZKDP |
I półrocze |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
107 075 |
56 633 |
56 524 |
97 571 |
60 434 |
59 912 |
Cztery Kąty |
107 381 |
57 794 |
52 670 |
102 217 |
58 249 |
57 852 |
M jak Mieszkanie |
91 569 |
43 611 |
41 639 |
91 980 |
42 457 |
42 370 |
Weranda |
43 400 |
25 205 |
25 205 |
43 311 |
25 474 |
25 474 |
Dobre Wnętrze |
35 867 |
13 987 |
11 468 |
36 743 |
16 124 |
13 621 |
Dom & Wnętrze |
20 917 |
7 928 |
6 994 |
32 500 |
12 627 |
9 362 |
W czerwcu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do czerwca 2014 roku zmniejszyła się o 4,52 proc. do 55 823 egz.
Drugie miejsce należało do „Czterech Kątów” (44 556 egz.; spadek o 14,25 proc.), a trzecie - do „M jak Mieszkania” (37 963 egz.; wzrost o 0,86 proc. - jedyny w zestawieniu).
Zaś największy spadek odnotowało „Dobre Wnętrze” (ZPR Media) - było to 23,63 proc. do 10 034 egz.
ZKDP |
czerwiec |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
108 000 |
55 996 |
55 823 |
102 339 |
58 463 |
58 463 |
Cztery Kąty |
106 000 |
49 518 |
44 556 |
103 000 |
52 361 |
51 961 |
M jak Mieszkanie |
91 515 |
48 256 |
37 963 |
92 000 |
37 726 |
37 641 |
Weranda |
44 000 |
24 166 |
24 166 |
43 000 |
26 068 |
26 068 |
Dobre Wnętrze |
35 800 |
11 863 |
10 034 |
36 905 |
15 236 |
13 139 |
Dom & Wnętrze |
20 000 |
7 021 |
6 247 |
28 500 |
10 884 |
7 379 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich po I półroczu. „Dom & Wnętrze” z największym spadkiem