Monika Wójcik na czele działu obsługi klienta w Kamikaze
Monika Wójcik po trzech latach pracy awansowała na stanowisko account directora w agencji Kamikaze. Ostatnio była senior account managerem.
Wójcik zajmie się m.in. rozwojem zespołu obsługi klienta. Do tej pory obsługiwała największych klientów agencji, w tym m.in. L’Oreal Polska oraz Super-Pharm.
Przed dołączeniem do Kamikaze Monika Wójcik przez 2 lata pracowała jako senior account executive w agencji Digital One (obecnie Deloitte Digital), dla takich klientów jak Sephora Polska, Coty, Lipton Ice Tea, Pepsi. Wcześniej przez 3 lata była specjalistką ds. PR w agencji 38PR.
Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego oraz Akademii Leona Koźmińskiego.
Dołącz do dyskusji: Monika Wójcik na czele działu obsługi klienta w Kamikaze