mPunkt planuje kampanię wizerunkową
Trwa konkurs dla agencji reklamowych na przygotowanie kampanii wizerunkowej dla mPunktu
Trwa konkurs dla agencji reklamowych na przygotowanie kampanii wizerunkowej dla mPunktu - Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM w Polsce - w mediach elektronicznych.
mPunkt planuje przeprowadzenie szerokiej kampanii wizerunkowej w mediach elektronicznych. Jej głównym celem będzie wprowadzenie marki mPunkt na rynek i zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów.
W konkursie biorą udział oferty agencji: AHA, Mediafocus, A1 i EuroRSCG.
Głównym kryterium, które zadecyduje o wyborze agencji ma być niekonwencjonalność i nietypowość propozycji wejścia marki mPunt na rynek. Aby zwyciężyć, uczestnicy rywalizacji o budżet reklamowy mPunktu będą musieli przekonać przedstawicieli firmy nie tylko o atrakcyjności kreatywnej swej oferty, ale również o skuteczności proponowanych rozwiązań.
mPunkt pozostawia agencjom wolną rękę w doborze nośników reklamowych i mediów.
Przewidywany budżet na realizację kampanii to 3 - 6 mln PLN.
Rozstrzygnięcie konkursu ma nastąpić około 7 października 2003 r.
Termin rozpoczęcia działań reklamowych będzie znany dopiero po przedstawieniu przez zwycięską agencję strategii mediowej i zaakceptowaniu jej przez mPunkt.
Sieć mPunkt istnieje od 2001 r. Jej właścicielem jest spółka Modex, która jako autoryzowany dealer Plus GSM działa od 1996 r. Firma zarządza ponad 140 punktami sprzedaży na terenie całego kraju oraz współpracuje z największymi firmami branży telekomunikacyjnej, do których należą: Polkomtel, NOM 1044, Nokia, Siemens.
Dołącz do dyskusji: mPunkt planuje kampanię wizerunkową