MTV sprawdzi, które reklamy podobają się młodzieży
MTV Networks Polska oraz spółka At Media organizują drugą edycję konkursu Spoters, w którym młodzież wybierze swoje ulubione spoty reklamowe. Firma, której reklama wygra, otrzyma darmowy czas reklamowy na kanałach MTV Networks Polska.
Do konkursu mogą być zgłoszone wszystkie spoty reklamowe, które miały swoją emisję od listopada 2008 roku do września 2009 roku. Zgłoszenia są przyjmowane w sześciu kategoriach: Cuda techniki, Dobrze skrojone, Nóż/widelec, Pachnidło, Rozmaitości, a także w nowej kategorii Kampania społeczna. Celem konkursu jest wyłonienie kreacji, która naprawdę zapisała się w pamięci odbiorców.
Na zgłoszenia organizator czeka do 15 października br. W dniach 15-29 października potrwa badanie preselekcyjne. Od 2 listopada do 20 grudnia br. na stronie internetowej www.spoters.pl prezentowane będą wszystkie zakwalifikowane do konkursu spoty i to tam widzowie będą mogli głosować na swoje ulubione reklamy. Wyniki konkursu Spoters 2009 zostaną ogłoszone 28 stycznia przyszłego roku podczas gali finałowej.
Przy konkursie z organizatorami współpracują Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, który przebada wszystkie zgłoszone spoty pod względem ich atrakcyjności przekazu oraz agencja interaktywna Netizens, która przygotowała stronę konkursu.
Dołącz do dyskusji: MTV sprawdzi, które reklamy podobają się młodzieży