SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MullenLowe Warsaw z kolejną realizacją dla Wilkinson Sword

W ramach najnowszej kampanii marka Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland) razem z fotografem Wojtkiem Koziarą, odwiedziła europejskie miasta, gdzie szukała #CelebritiesOfStyle. Pomysłodawcą akcji jest agencja MullenLowe Warsaw.

Oprócz Polski marka Wilkinson Sword i fotograf Wojtek Koziara odwiedzili Czechy i Wegry, w każdym z krajów dwa miasta. Celem tej nietuzinkowej akcji, było uchwycenie różnorodności, wyjątkowości i autentyczności bohaterów i ich stylu w obiektywie fotografa. W ten sposób marka postanowiła świętować styl swoich konsumentów.

Kampania Wilkinson Sword #CelebritiesOfStyle realizowana jest w ramach globalnej strategii: „250 years by your side”. Autorem pomysłu na kampanię jest MullenLowe Warsaw, agencja odpowiada również, za adaptacje kampanii na pozostałych rynkach regionu. Studio produkcyjne BUKUTEAM odpowiadało za materiały zdjęciowe oraz video, produkcję i postprodukcję.

Media kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.

Dołącz do dyskusji: MullenLowe Warsaw z kolejną realizacją dla Wilkinson Sword

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl