Multimedia Polska pozwala negocjować stawki za internet
Sieć kablowa Multimedia Polska umożliwiła klientom negocjowanie stawek za internet. To pierwsza taka oferta na rynku.
- Uruchomiliśmy specjalne mechanizmy promocyjne, które pozwalają klientom negocjować niższy abonament za internet, niż płacą u obecnego dostawcy - mówi Piotr Styczek, dyrektor departamentu marketingu i produktów Multimedia Polska. Wystarczy, że klient udokumentuje, na podstawie faktury za ubiegły miesiąc, wysokość abonamentu, jaki dotąd płacił. - Co więcej, prawie zawsze uzyskany rabat będzie szedł w parze z istotnym podwyższeniem klientowi przepływności do 30, 60, a nawet 120 Mb/s - dodaje Stryczek.
Ile klient może wynegocjować? To zależy od prędkości posiadanego internetu, wysokości płaconego abonamentu oraz długości umowy, jaką będzie chciał zawrzeć z Multimedia Polska (12 lub 24 miesiące). Im wyższy abonament i prędkość posiadanego u konkurencji internetu, tym większego rabatu może się spodziewać.
To kolejna oferta Multimedia Polska, która ma przyciągnąć klientów internetowych. Wcześniej spółka zaoferowała umowy na czas nieokreślony (więcej na ten temat). - Umowy na czas nieokreślony dają klientowi możliwość decydowania o tym, jak długo chce korzystać z usługi, możliwość negocjowania ceny - ile chce płacić. Klient może zdecydować, która opcja jest dla niego bardziej atrakcyjna i wybrać jedną z tych dwóch ofert - dodaje Stryczek.
Oferta umów negocjowanych skierowana jest do nowych i obecnych klientów, którzy nie korzystają z usługi internetowej Multimedia Polska.
Sieć na koniec ub.r. miała 478 tys. abonentów internetu (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska pozwala negocjować stawki za internet