Murator stawia na handel w sieci
Wydawnictwo Murator pracuje nad uruchomieniem kilku projektówzwiązanych z działalnością handlową w internecie. W tym celu wfirmie utworzone zostało stanowisko dyrektora ds. e-commerce, któreobjął Dominik Malczewski.
Pierwszy projekt e-commerce spółki ruszył już w październiku br.i polega na zamawianiu poprzez serwis poradnikzdrowie.pl diet,które opracowywane są przez dietetyka według indywidualnych potrzebzamawiających.
Kolejne projekty związane z handlem w sieci dotyczyć będą branż,w których Murator działa jako wydawca i dysponuje na ich tematobszerną wiedzą. W ich realizacji spółka będzie wykorzystywaćpotencjał swoich pism drukowanych oraz serwisów internetowych.
- Pierwsze, małe projekty e-commerce ruszą jeszcze w tym roku -informuje nas Joanna Krzyżaniak, PR manager Muratora - Start dużychprojektów zaplanowano natomiast na drugi kwartał 2010 roku -dodaje.
Dominik Malczewski pracował ostatnio w Axel Springer Polska jakomarketing manager "Dziennika". Natomiast wcześniej współtworzył iprowadził należącą do Muratora agencję reklamową Pentagon MediaTeam.
Dołącz do dyskusji: Murator stawia na handel w sieci