Muszkieter reklamuje kabanosy Tarczyński „Oglądamy – Przekąszamy"
Tarczyński wystartował z nową kampanią reklamową „Oglądamy – Przekąszamy" promującą nowości w asortymencie kabanosów, flagowego produktu w portfolio marki. Działania promocyjne będą prowadzone w telewizji, kanałach digital oraz w kinach.
W nowej odsłonie kampanii wizerunkowej marki Tarczyński główną rolę grają trzy nowości produktowe: pikantne Kabanosy Extreme, pełne smaku Kabanosy Nadziane i flagowe Kabanosy Exclusive w wersji ze zredukowaną ilością tłuszczu. Towarzyszy im ikoniczna już postać muszkietera i jego hasło „Znowu bym coś zjadł”. Każdy z tych produktów osadzony został w oddzielnym spocie.
Krótkie filmy prezentują sytuacje, w jakich konsumenci chętnie sięgają po przekąski. Wszystkie łączą hasła budujące proste, codzienne skojarzenia: „oglądamy – przekąszamy” oraz „gramy – przekąszamy”.
Nowe spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych. Pojawią się również w mediach społecznościowych: na Facebooku, YouTube, Instagramie, TikToku oraz w kinach. Działania promocyjne potrwają do końca 2023 roku.
- Podkręcamy tempo i skalę działania. To kolejna kampania o imponujących zasięgach. Krótkie, humorystyczne spoty są częścią strategii, w której umacniamy naszą pozycję marki numer 1 w kategorii kabanosów z udziałem w rynku na poziomie blisko 70% – wyjaśnia Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński.
Za produkcję spotów odpowiada Papaya Films, a za kreację Red8. Reżyserem spotów jest Piotr Janowski.
Dołącz do dyskusji: Muszkieter reklamuje kabanosy Tarczyński „Oglądamy – Przekąszamy"