Mycie zębów z GlaxoSmithKline
Firma GlaxoSmithKline planuje szeroką akcję PR marki Aquafresh
Będzie ona towarzyszyć wprowadzeniu na rynek trzech nowych past do zębów. Kampanię przygotuje Agencja Red Consultancy. Jej budżet szacuje się
na około 100 tysięcy funtów. Zadaniem agencji ma być przekonanie konusmentów, że "mycie zębów nie musi być nudne". Promocja nowych produktów będzie miała miejsce podczas licznych imprez, m.in. Nutrition and Health Show zaplanowanej na 25. września w londyńskim centrum wystawienniczym Olympia. Jedną z atrakcji ma być możliwość zbadania swojego biorytmu; fizycznego, emocjonalnego i intelektualnego.
Inwestycje w działania PR są wyzwaniem dla lidera na rynku past- marki Colgate, należącej do koncernu Colgate-Palmolive.
Nowe pasty stworzono z myślą o kobietach między 24. a 44. rokiem życia. Produkty będzie można już w tym miesiącu nabyć w największych brytyjskich supermarketach i sklepach.
Dołącz do dyskusji: Mycie zębów z GlaxoSmithKline