SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,36 mln widzów „Na dobre i na złe”, TVP2 nadal zdecydowanym liderem

Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2020/2021 oglądało średnio 2,36 mln osób. Produkcja rok do roku straciła 580 tys. widzów. Cykl nadal dawał Dwójce pozycję lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 36,91 mln zł.

„Na dobre i na złe”; fot. TVP„Na dobre i na złe”; fot. TVP

Właśnie zakończony sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 20.55, w okresie od 9 września ub.r. do 2 czerwca br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 2,36 mln osób, co przełożyło się na 16,69 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,66 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Zdecydowanie najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnęła emisja z 10 lutego. Śledziło ją średnio 2,51 mln osób. Tego dnia odbywał się protest mediów, w którym większość komercyjnych stacji - m.in. Polsat i TVN - nadawały czarne plansze.

Dla porównania, rok wcześniej „Na dobre i na złe” śledziło 2,94 mln osób, co przełożyło się na 19,99 proc. udziału w 4+, 15,90 proc. w 16-49 oraz 16,88 proc. w 16-59.

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu nadal była zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajął TVN, który emitując wtedy gł. teleturniej „Milionerzy”, osiągał 9,21 proc. udziału. Trzecia była TVP1 („Wielki test” i filmy fabularne; 8,11 proc.), a czwarty - Polsat (gł. „Nasz nowy dom”, „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” i „Komisarz mama”; 6,46 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była stacją pierwszego wyboru.

Wpływy reklamowe z premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2020/2021 wyniosły 36,91 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Dołącz do dyskusji: 2,36 mln widzów „Na dobre i na złe”, TVP2 nadal zdecydowanym liderem

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
chybaja
Sami młodzi, piękni w scenerii nie mającej nic wspólnego z rzeczywistością, a tym bardziej polską służbą zdrowia. Z prawdziwego Na dobre i na złe została tylko melodia w czołówce. Reszta to plastikowa podróba.
odpowiedź
User
Jarek
ten serial juz nie ogladam lepsze bylo zosia kuba i bruno
odpowiedź
User
Damak
tego serialu dawno nie ogladam nie te czasy
odpowiedź