Nadchodzą Igrzyska
Olimpijska ofensywa dzienników sportowych Marquard Media Polska
Igrzyska Olimpijskie w Atenach – to wyzwanie dla dzienników sportowych Marquard Media Polska. Aby zapewnić ekskluzywność materiałów, relacje z Igrzysk przekazywać będzie aż sześciu dziennikarzy „Przeglądu Sportowego” i „Tempa”.
W piątek 13 sierpnia ukazuje się „Skarb Kibica Ateny 2004” – kolejny z serii „Skarbów Kibica” - wydań specjalnych „Magazynu Sportowego”, piątkowego dodatku do dzienników sportowych Marquard Media Polska „Dziennika Sportowego” („Przegląd Sportowy”, „Tempo”) i „Sportu”.
Będzie to największy tego typu dodatek poświęcony Olimpiadzie – jego objętość osiągnie 100 stron. W „Skarbie” znajdzie się program Igrzysk, a także sylwetki sportowców, faworytów poszczególnych dyscyplin, statystyki i wywiady. Nakład dzienników sportowych z dołączonym „Skarbem” sięgnie 209 000 egz.. Na kampanię promocyjną złoży się kampania telewizyjna, na którą złożą się 54 spoty - m. in. w TVP 1, TVP2, TVN, TVN 7, TVN 24, Polsacie, TV 4, Canal +, Canal + Sport oraz radiowa w Radiu Zet, RMF FM, Radiostacji oraz w sieciach WaWa, Eska, Gold FM i lokalnych rozgłośniach radiowych.
W ramach największego w Polsce wortalu sportowego sports.pl pod adresem ateny.sports.pl Marquard uruchomił również internetowy serwis olimpijski. Zawiera on szeroką gamę informacji z Igrzysk (m.in. aktualności, terminarz, historię) wśród których prawdziwą „perełką” bedą korespondencje dziennikarzy akredytowanych na olimpiadzie i ekskluzywne zdjęcia fotoreporterów „PS”. Kolejnym przedsięwzięciem Wydawnictwa w obszarze nowych mediów jest serwis „Nasi w Atenach” w ramach serwisu WAP Era Omnix, zawierający informacje o Olimpiadzie pod kontem Polaków. Przegląd Sportowy jest wyłącznym dostarczycielem kontentu sportowego dla Era Omnix .
Dołącz do dyskusji: Nadchodzą Igrzyska