SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nadzienie i Mąka w nowej w kampanii 7 Days Double (wideo)

W telewizji, kinie i internecie ruszyła nowa odsłona kampanii wizerunkowej rogala 7 Days Double. Akcję przygotowały firmy G7, Platige Image, Media Direction Digital, Red Mobile i Media Direction OMD.

Celem akcji jest promocja nowej kategorii croissantów 7 Days - Double oraz zwiększenie sprzedaży rogali 7 Days. Bohaterami kampanii są: Nadzienie Kakaowe i Mąka z Margaryną oraz laska Wanilii i Wiśnia.

Główną grupą docelową kampanii jest młodzież w wieku 13-18 lat. Kampania obejmuje telewizję, kino i działania w internecie.

Kampania telewizyjna potrwa do 8 listopada (m.in. w stacjach: Polsat, MTV, VIVA, VH1, Comedy Central, Eska TV, Rebel TV, 4funTV, Fox Life, Hyper, Extreme Sports), a kinowa, w sieci Nam i Multikino, do połowy października.


Działania reklamowe  wspierane są aktywnością w portalach internetowych (wp.pl, gazeta.pl, gadu gadu, poszkolne.pl, wrzuta.pl, eska.pl). Na stronie www.7days.pl znajdzie się także bezpośrednie przekierowanie do serwisów społecznościowych, takich jak Facebook i Blip, gdzie prowadzone będą działania związane z kampanią.

Kreację wykorzystaną w kampanii opracowała agencja G7. Filmy reklamowe zanimowało studio Platige Image. Za strategię i działania w internecie odpowiada Media Direction Digital oraz Red Mobile. Zakupem mediów zajmuje się Media Direction OMD.

Dołącz do dyskusji: Nadzienie i Mąka w nowej w kampanii 7 Days Double (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl