„Najbliżej” w wizerunkowych reklamach Orlenu (wideo)
Pod hasłem „Orlen Najbliżej” zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa PKN Orlen. Akcję przygotowały i realizują agencja reklamowa Just i dom mediowy Lowe Media.
Reklamy opowiadają o różnych ludziach, którzy podróżują po to, by spotkać się z bliskimi oraz rozwijać swoje zainteresowania, np. kibicować siatkarskiej reprezentacji Polski, której sponsorem jest Orlen. Eksponowanie w kampanii silnych relacji międzyludzkich, a nie kontaktu firmy z klientami ma wzmocnić pozytywne postrzeganie marki Orlen.
Akcja jest prowadzona pod hasłem „Orlen Najbliżej”, które ma odzwierciedlać zarówno powszechną dostępność stacji Orlen, jak też bliskość emocjonalną tej marki.
Kampania obejmuje telewizję (dwa spoty 30-sekundowe), kina outdoor (siatki wielkoformatowe w dużych miastach), internet (45-sekundowy spot) oraz kanały własne Orlenu (m.in. strona internetowa i eventy).
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Just, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.
Dołącz do dyskusji: „Najbliżej” w wizerunkowych reklamach Orlenu (wideo)