Najlepsze półrocze w historii K2 Internet
Zarząd K2 Internet SA podsumował pierwsze półrocze 2003
W związku z finansowym i organizacyjnym zamknięciem pierwszego półrocza bieżącego roku, Zarząd K2 Internet SA podał do wiadomości kluczowe informacje na temat sytuacji i rozwoju firmy. Zakończone półrocze jest, w opinii Zarządu, najlepszym okresem w dotychczasowej historii spółki.
W okresie pierwszych 6 miesięcy b.r. K2 uzyskała przychody ze sprzedaży na poziomie 2,6 mln PLN, co stanowi wzrost o ponad 124% w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku. Firma zanotowała także zysk operacyjny na poziomie 200 tys. PLN. Mimo zawirowań w branży usług interaktywnych, były to kolejne dwa kwartały pozytywnych wyników finansowych spółki, osiąganych nieprzerwanie od połowy 2001 roku.
W pierwszej połowie roku do grona stałych klientów K2 dołączyli m.in. GE Capital Bank, Crowley, Kompania Piwowarska, Deutsche Bank i DB24, KFC (Amrest) oraz Shering.
Kluczowym punktem w realizacji strategii K2 Internet było stworzenie działu konsultingu, zajmującego się doradztwem strategicznym w zakresie e-marketingu. Dział obecnie liczy 4 osoby.
Do zespołu K2 Internet dołączył Tomasz Tomczyk, wcześniej Dyrektor Zarządzający sieciowej agencji interaktywnej Concept! Jako Dyrektor Obsługi Klienta kieruje on zespołem specjalistów prowadzących projekty dla klientów oraz bezpośrednio pracuje z kluczowymi klientami.
Prace K2 Internet zostały docenione na CyberKreaturze, najbardziej prestiżowym konkursie reklamy interaktywnej. Za kampanię reklamową telefonu Nokia 7210 otrzymaliśmy na nim Grand Prix oraz nagrodę za najlepszą kampanię. W omawianym okresie K2 zaangażowała się także aktywnie w projekty, które nie miały charakteru komercyjnego - pracowaliśmy m.in. dla UNICEF, Fundacji Moja Afryka oraz braliśmy udział w promocji referendum europejskiego (akcja Polska jest warta Zachodu). K2 przygotowała także projekt dla PIS, który zaowocował pierwszymi w naszej historii spontanicznymi i masowymi gratulacjami ze strony internautów - informuje nadawca.
W okresie najbliższych miesięcy planujemy kontynuację przyjętej strategii rozwoju opierającej się na dostarczaniu klientom unikalnych rozwiązań umożliwiających osiąganie wymiernych rezultatów marketingowych. Kluczowe projekty przewidziane na ten okres wiążą się z poszerzaniem wachlarza rozwiązań technologicznych, rozwojem know-how oraz usprawnianiem organizacji pracy.
K2 Internet S.A. jest wiodącą agencją e-marketingową w Polsce, specjalizuje się w rozwijaniu i wdrażaniu strategii komunikacji marketingowej opartych na mediach interaktywnych. Dotychczas K2 zrealizowało projekty dla ponad 100 klientów, w tym: BPH-PBK, Ikea, Nokia, Philips i Volvo. Jest laureatem 8 nagród na konkursach reklamy oraz członkiem wielu stowarzyszeń branżowych. Firma istnieje od 1997 roku, obecnie zatrudnia 50 osób, jej akcjonariuszem jest niemiecki fundusz bmp AG.
Dołącz do dyskusji: Najlepsze półrocze w historii K2 Internet