„Nakręcamy do działania” - Jula wchodzi do Polski jako multimarket
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca otworzenie w Polsce pierwszych multimarketów szwedzkiej sieci Jula. Akcję przygotowały firmy Spook, Equinox i Telma Group Communications.
Kampania multimarketów Jula jest prowadzona w Warszawie, bo podwarszawskich parkach handlowych Janki i Targówek zostaną w najbliższym czasie otwarte pierwsze w Polsce sklepy tej sieci. W akcji określane są one jako multimarkety, co ma podkreślać, że oferują szeroki, niedostępny gdzie indziej asortyment produktów, narzędzi i akcesoriów m.in.: do remontu domu, garażu, prac w ogrodzie czy przygotowania sprzętu sportowego do sezonu, a także artykułów biurowych, odzieży roboczej, sprzętu elektronicznego, małego AGD i akcesoriów samochodowych.
Kampania została podzielona na trzy fazy: teaser, launch i post-launch, z których ta pierwsza potrwa do połowy listopada. W tym etapie wykorzystywane są hasła „Pierwszy multimarket dla chcących” i „Wszystko, co zawsze chciałeś…”, natomiast stały claim samej marki brzmi „Nakręcamy do działania”.
Akcja obejmuje obecnie 100 billboardów na terenie Warszawy, a wkrótce rozpocznie się w internecie (m.in. social media), radiu (prawie 600 emisji spotów na antenie 7 stacji) oraz prasie. Wszystkie działania zaplanowano do końca br. Kreację kampanii przygotowała agencja Spook, zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox, a za obsługę public relations odpowiada agencja Telma Group Communications.
Dołącz do dyskusji: „Nakręcamy do działania” - Jula wchodzi do Polski jako multimarket