SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nestea Green Tea: Orzeźwia na truskawkowo (wideo)

Pod hasłem „Orzeźwia na truskawkowo” rusza kampania reklamująca nowy wariant smakowy herbat mrożonych Nestea. Akcję przygotowała Coca-Cola Poland we współpracy z agencjami McCann Ericsson, Euro RSCG 4D i K2 Internet oraz domem mediowym Starcom.

Startująca właśnie kampania reklamowa Nestea Green Tea – nowego wariantu smakowego herbat mrożonych Nestea – podkreśla, że napój ten zapewnia naturalne orzeźwienie i unikalne doznania smakowe. Przekaz pod hasłem „Orzeźwia na truskawkowo” informuje jednocześnie, że Nestea Green Tea zawiera ekstrakt zielonej herbaty i truskawki.

Akcja – skierowana przede wszystkim do młodych osób – jest prowadzona w telewizji, internecie i na outdoorze, obejmując również działania samplingowe. Kampanię przygotowała Coca-Cola Poland, współpracując przy tym z agencjami McCann Ericsson (kreacja), K2 Internet (działania w internecie) i Euro RSCG 4D (koncepcja samplingu) oraz domem mediowym Starcom (dobór mediów).

Dołącz do dyskusji: Nestea Green Tea: Orzeźwia na truskawkowo (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl