SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nestea Green Tea reklamowana w wersji brzoskwiniowej (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek brzoskwiniową wersję smakową herbaty mrożonej Nestea Green Tea (Coca-Cola Poland Services). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Warsaw, K2, Havas Worldwide, Starcom i Rc2.

Nestea Green Tea o smaku brzoskwiniowym jest dostępna w sprzedaży od marca. - Konsumenci szukają produktów niskokalorycznych, a jednocześnie o naturalnym, intensywnym smaku. Po sukcesie sprzedażowym dwóch pierwszych wariantów Nestea Green Tea, wprowadzamy brzoskwiniowy smak - mówi Wioletta Bartosiewicz, kierownik marki Nestea w Coca-Cola Poland Services.

Kampania reklamowa brzoskwiniowej Nestea Green Tea obejmuje telewizję, internet (m.in. współpraca z blogerami), outdoor, punkty sprzedaży (materiały POS) oraz samplingi.



Kreację kampanii przygotowała agencja McCann Warsaw, działania w internecie prowadzi agencja K2, a za samplingi odpowiada agencja Havas Worldwide Warsaw. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom, a działania PR przygotowała i realizuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Dołącz do dyskusji: Nestea Green Tea reklamowana w wersji brzoskwiniowej (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl