Nestlé z loterią promocyjną „Minionki”
Z początkiem czerwca ruszyła loteria płatków śniadaniowych marki Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific).
Loteria trwa do 26 lipca, ma charakter instant-win (uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę).
Aby wziąć udział w zabawie, należy kupić jednorazowo dowolne płatki śniadaniowe lub batonik zbożowy marki Nestlé (m.in. Nesquik, Cini Minis, Fitness). W loterii biorą udział opakowania płatków Nestlé, niezależnie od tego, czy na zewnętrznej stronie opakowania posiadają informację o loterii, czy też nie. Po dokonaniu zakupu, kupujący zgłasza dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie Nestle-cereals.com/minions2.
Nagrody w loterii Nestlé
Nagrodą w loterii są minionkowe słuchawki (nagroda dzienna, instant win - 500 sztuk) oraz aparaty fotograficzne Instax (nagroda tygodniowa, losowanie - 100 sztuk).
Promocję wspierać będzie ogólnopolska kampania reklamowa (w internecie i punktach sprzedaży), która również jest adaptacją globalnej komunikacji.
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za adaptację przygotowanych globalnie materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii. Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive), za adaptację reklamy McCann WorldGroup.
Dołącz do dyskusji: Nestlé z loterią promocyjną „Minionki”