SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netia chce zdobyć nowych klientów internetowych

Netia podtrzymała w poniedziałek swoją prognozę, zgodnie z którą na koniec roku ma mieć 510 tys. klientów internetu szerokopasmowego. Spółka, która obecnie ma 488 tys. abonentów internetu przedstawiła dziś nową promocję.

"Promocja wspiera cel zgodnie z którym na koniec roku mamy mieć 510 tys. klientów internetu" - powiedział dyrektor departamentu rozwoju i zarządzania produktami spółki Artur Dominiak. Netia obecnie ma ok. 488 tys. klientów internetu. Promocję ma wspierać intensywna kampania reklamowa, której twarzą ponownie będzie Tomasz Kot.

W sierpniu Netia poinformowała, że spodziewa się, iż na koniec roku będzie miała 510 tys. klientów internetu szerokopasmowego. Poprzednia prognoza zakładała 525 tys. klientów.

W ramach promocyjnej oferty spółki przez pierwsze pół roku umowy klienci będą płacić 1 zł miesięcznie za internet i 2 zł miesięcznie za pakiet internet plus telefon. Średnia wysokość abonamentu w trakcie trwania całej umowy wyniesie 37 zł za dostęp do internetu o szybkości 1Mb/s w pakiecie z telefonem.

W I poł. 2009 roku Netia miała 14,65 mln zł skonsolidowanej straty wobec 259,29 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 749,34 mln zł wobec 472,18 mln zł.

  • Więcej informacji:
  • Netia

Dołącz do dyskusji: Netia chce zdobyć nowych klientów internetowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl