Newsweek chce być "Trendy"
"Trendy 2005" w tygodniku Newsweek Polska
W numerze 33, który ukaże się na rynku 9 sierpnia, tygodnik Newsweek Polska rozpoczyna serię publikacji o trendach połowy pierwszego dziesięciolecia XXI
wieku - "Trendy 2005".
W cyklu artykułów, które będą się ukazywały w czterech kolejnych numerach tygodnika, Newsweek stworzy portret najważniejszych przemian cywilizacyjno-technologicznych jakie czekają nas w nadchodzącym roku. Wykorzystane zostaną tu najnowsze opracowania naukowe, socjologiczne i plany
rozwoju najbardziej ekspansywnych firm na świecie. Jak zmieni się nasze życie - wszystko od rynku pracy przez styl życia, telewizję, sztukę, po nasze życie duchowe.
W pierwszym materiale z cyklu "Trendy 2005" Newsweek przygląda się przemianom religijnym. Jak ewoluują największe formacje wyznaniowe, czego poszukujemy dziś w wierze i co przyniosą nam radykalizujące się nurty Islamu.
Cykl jest nie tylko publicystyczną próba uporządkowania zachodzących przemian, ale również przybliżeniem możliwości jakie pojawiają się dziś przed każdym z nas. Budowanie kariery i dobrobytu w obecnym, megakonkurencyjnym środowisku wymaga więcej informacji niż kiedykolwiek.
Dołącz do dyskusji: Newsweek chce być "Trendy"