Nienawiść do zmywania naczyń w nowej globalnej kampanii marki Finish (wideo)
W nowej globalnej kampanii reklamowej marki Finish (środki do zmywarek) - „I love doing dishes” - firma Reckitt Benckiser opowiada w formie musicalu o nienawiści do zmywania naczyń. Autorem kreacji jest agencja Wieden+Kennedy z Londynu.
Reklama, która promuje markę środków do zmywarek Finish ma formę musicalu, którego bohaterowie dość ironicznie demonstrują swoją nienawiść do ręcznego zmywania naczyń.
Kampania oparta przede wszystkim na 75-sek. filmie będzie prowadzona w większości krajów na świecie, w tym również w Chinach, Brazylii, Południowej Afryce i Turcji, gdzie ręczne mycie naczyń wciąż jest normą.
Głównym elementem spotu jest gumowa, żółta rękawica kuchenna, której zwykle używa się m.in. przy zmywaniu naczyń. W końcowej scenie filmu pęka. Motyw tej rękawiczki będzie wykorzystywany w reklamach prasowych, na eventach itp.
Reżyserem filmu jest Ian Pons Jewell, wyprodukowała go firma Time Based Arts. Tekst i muzykę stworzyła agencja Wieden+Kennedy, a piosenkę wyprodukował Warner Music.
Dołącz do dyskusji: Nienawiść do zmywania naczyń w nowej globalnej kampanii marki Finish (wideo)